Wednesday, July 21, 2010

16. juuli 2010, Riia-Bergamo-Varazze

Sedakorda viis meie suvine reis meid Lõuna-Prantsusmaale ja Monacosse. Kuna Nizza lend Estonian Airiga on kordades kallim Ryanairiga Riiast Milanosse lendamisest, siis tegimegi seekord sedapidi, et lendasime Riiast Bergamosse ja rentisime sealt auto.Lõuna-Prantsusmaale on Bergamost nimelt 300km ehk selline paras päevateekond.
Emi ja Erik jätkavad siit!
Sõitsime autoga Tartust Riiga. Riias viisime auto parklasse ja läksime bussiga lennujaama. Lennujaamas oli baby in diapers.Lennukis mürises ja stjurdessidel olid ära pleekinud riided. Baby in diapers nuttis. Kõrvad läksid koguaeg lukku :/ . Maandusime Milano Bergamo lennujaamas, kus koristaja sai 1€ tippi. Pidime ootama üle tunni aja Hertzi autorendi järjekorras. Meie olime koguaeg näljased ja siis üks tädi istus meie kõrval ja ajas jäätist näost sisse. Selle tädi kõrval istusid veel eestlased nii, et me oleks pidanud tegema tädile HATŠAAA! Ja jäätise ära võtma:D. Kui auto kätte saime sõitsime hotelli, mis asus Varazze linnas mere ääres. Hotelli tuba oli pigem nagu kortrer. Seal oli üks magamistuba, köök, kus oli voodi ja külmkapp, mis ei olnud väga külm ja vannituba, kus puudus soe vesi. Ventilaatorid ja lambid käisid puldiga. Peale asjade ära viimist läksime sööma hotelli kohvikusse. Issi sõi ravioole a´la bolognese ja jõi large bear, Emme sõi spagette pesto, kartuli ja ubadega ja meie sõime pitsat singiga. Meie ja Emme jõime naturale agua. Pärast söömist läksime ära tuttu.